andreamalinsofia.blogg.se

Glad 2:a advent!

Publicerad 2012-12-09 08:37:19 i Allmänt,

 
Jag firar i min ensamhet, Björn sover.
Dricker mitt vanliga kaffe, laddar för en heldag på jobbet. Jobbar nästa helg också. Lite trist, hade velat vara ute o gå i snön o kanske gå på nån liten julmarknad o käka massa brända mandlar o dricka glögg.
MEN, vi ska till Liseberg ikväll. Då kanske jag kan trycka i mig lite mandel. ;)
Om det inte är smockat me folk, det orkar jag inte med.
 
Tänt andra ljuset och invigde ljuskronan idag med. Och granen den står där så grön o grann och lyser upp min morgon. Och så gott den luktar! Fuck doftljus o oljor som ska lukta gran. Nu är det på riktigt! :)
 

 

Kommentarer

Postat av: Frida

Publicerad 2012-12-10 16:18:29

Åh, vad fint. Gulligt med trähjärtan på JUL-staken. =) Det hade varit mysigt att få se resten av ert fina hem. Rundvandring kanske! Hare fiiiiint!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Andrea

28 år, bor med min sambo och lilla son. Skriver om vardagslivet med barn, lite mat, lite träning, allt möjligt helt enkelt ;)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela