andreamalinsofia.blogg.se

Lyckorus och sommarlängtan...

Publicerad 2012-12-17 15:49:21 i Allmänt,

Sitter hemma och firar lite här för mig själv me Björns goa biffar och mina kakor till efterrätt ;)
Känner mig väldigt väldigt lycklig och tänker klamra mig fast vid den känslan här hela jul och nyårshelgen som kommer.
Utanför har i princip all snö töat bort? Vad hände? Kom tillbaka! Det här är så tråkigt, det blir grått, blött o massa otäcka isblanka fläckar att slå ihjäl sig på.
Älskar ju vintern men det ska va snö!
 
Drömmer mig bort till lite sommar istället, känns lite lockande nu när jag är förkyld o känner mig frusen och det är ändå ingen vacker snö att titta ut på.
 
 
 
Mmmm. nu ska jag powernappa, sen tillbaka till jobbet o äta julmat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Andrea

28 år, bor med min sambo och lilla son. Skriver om vardagslivet med barn, lite mat, lite träning, allt möjligt helt enkelt ;)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela