andreamalinsofia.blogg.se

2 veckor...

Publicerad 2012-11-15 09:29:10 i Allmänt,

Den första advent tänker jag köpa julgran. Jag har ALDRIG köpt en julgran. (inte fått nån heller). :P
Har aldrig haft plats för en. Förra året hade jag en enbuske o det va ett litet steg närmare en riktig.
Så i år är det alltså dags! Blir fan lycklig när jag tänker på det. Mmmmmm.
Möblerat om sen förra året och nu har vi alltså den perfekta platsen!
 
 
Eftersom vi åker bort över jul så känns det heeelt rätt att köpa o klä granen första advent. ;) Måste ju få njuta lite av den eller?
Fattar INTE dessa som klär granen kvällen innan julafton eller tom PÅ SJÄLVASTE JULAFTON?
Eeeehhhhhhh??
 
Ah jättemysigt o klä den då på morgonen me lite trallande julmusik i bakgrunden o allt det där, men sen då? På juldagen eller iaf annandagen vill jag helst slänga bort allt med julen. Då är jag färdig, mätt. Mätt på känslor o choklaaaad.
 
 
 
 
(Jag har föresten tjuvstartat me julpyntet o placerat ut kottar lite överallt i lägenheten. Tar lite i taget så märker inte Björn nåt..? :) )
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Mamma

Publicerad 2012-11-17 22:43:25

Hahahahaha vilken optimist du är. Tror du han är blind eller. Åh du är så rolig mitt lilla hjärta

Svar: Haha. Då ska jag tala om att han såg kottarna... först när han läst detta inlägget ;)Så jaa, lite blind ;) Puss
Andrea

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Andrea

28 år, bor med min sambo och lilla son. Skriver om vardagslivet med barn, lite mat, lite träning, allt möjligt helt enkelt ;)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela