andreamalinsofia.blogg.se

Bildregn från dagarna som gått

Publicerad 2012-11-26 09:16:38 i Allmänt,

Inte haft så mycket tid eller energi att skriva här. Men det har varit några väldigt fina dagar :)
 
I torsdags kväll var vi bjudna hem till Hanna för att äta veganska våfflor och kladdkaka, det var så syndigt och så gott och ååååh, livets sötma!
 
Jag var en god gäst och gräddade våfflorna
 
Buddha va där, tjock o glad!
 
Vi åkte hem o va också lite tjocka o väldigt nöjda.
 
I helgen var jag ensam hemma och Erika kom över och vi gick all in med julstök! Det var ju faktiskt den 24 ;)
Det var gospel, julmust i vinglas, gott bak, tända ljus och det bästa av allt.... SUNES JUL!
 
 
Efraim åkte fram!
 
Erika pyntade mina apelsiner.

Och så avslutades kvällen med Sune. Jag va dååålig o somnade, men fick se det bästa ;)
 
"Jag har väl inget i mina strumpor...Bara tår o sånt"
 
 
God jul då ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Andrea

28 år, bor med min sambo och lilla son. Skriver om vardagslivet med barn, lite mat, lite träning, allt möjligt helt enkelt ;)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela