andreamalinsofia.blogg.se

En amatör bakar...

Publicerad 2012-11-26 16:11:14 i Allmänt,

Efter en förmiddag med extremt mycket information, tankar och känslor är jag helt slut.
Klockan är redan efter 16, vad hände med min lediga dag? :(
 
Känner mig så stressad. Skulle lagt mig o sova en timma förut tänkte jag men blev rastlös.
Såå.. svängde ihop en lussebullsdeg istället. Och tänkte mig inte för.
Öste ner saffranet och bet läppen av mig i samma sekund. Glömde mortla skiten! Den var så jävla dyr den där ekoburken alltså... Ååååh va jag grämer mig nu. Är all smak åt skogen nu då? Buhuuu. Snyft.
 
SKIT SAMMA.
Nu jäser degen som för övrigt säkert inte är okej heller för blev less av o stå o arbeta ihop den för den slutade fan aldrig vara klibbig så tillsist slängde jag på handduken o så får vi se.... Hmmm. Va jag svär.
Som en redig karl höhöh. Ska ta en snus nu.
(Nej det ska jag inte).
 
Happ...vänta  60 min då..
 
 
Lägger upp en bild o recept på bullarna sen OM dom blir goda. Jag ska inte äta nån så ska tvinga i Björn en så han får avgöra.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Andrea

28 år, bor med min sambo och lilla son. Skriver om vardagslivet med barn, lite mat, lite träning, allt möjligt helt enkelt ;)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela