andreamalinsofia.blogg.se

En perfekt söndag?

Publicerad 2012-11-18 14:52:00 i Allmänt,

Vissa dagar är bara fina o sköna utan att man behöver anstränga sig för att få det så. Som idag.
Soft morgon med Lisa, frulle o tända ljus o kramkalas.
 
 
 
Sen när snäckan åkt vid 11 drog jag och björnen bort till Life och tränade en timma. Jag började känna mig förkyld igår men de vände igen tack o lov, det behöver inte komma tillbaka!
 
Avsaknaden av morgonpromenader (denna tiden på året), lägre motivation till gymmet, samt ett ökat intag av fika, naturgodis, kolhydrater i allmänhet har gjort att jag gått upp en del i vikt. Det stör mig inte direkt, försöker se det som att det är bra när det blir kallt ;)
Och jag har fått biffigare armar!
 
 
Och påtal om fika, så gick vi runt Ica på vägen hem o köpte varsin lussekatt att möla sen, årets första mmm... Fan om den är torr!
 
 
Nu ska vi bara chilla några timmar, jag ska nog powernappa en stund... Ikväll blir det käk nånstans och sen bio! Minns inte när jag va på bio senast?! Björn har fått mig att tycka det är lite ovärt, men ikväll ska vi gå iaf. En oväntad vänskap blir det. Jag har höga förväntningar, och jag troor inte jag kommer bli besviken.
Hoppas på de bästa!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Andrea

28 år, bor med min sambo och lilla son. Skriver om vardagslivet med barn, lite mat, lite träning, allt möjligt helt enkelt ;)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela