andreamalinsofia.blogg.se

Faaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan

Publicerad 2012-11-26 18:02:00 i Allmänt,

Mjölk o smörblandningen va för varm så jästen blev förstörd = kass jävla jäsning o mina lussekatter är åt skogen
:( :( :(
 
 
Vill gråta nu ååååååhhhh. Stackars stackars mig.
Och stackars min deg, fan va jag svek den. Förlååååt.
 
Och mitt dyra saffran svider som salt i ett öppet sår.
 
"Nu lärde du dig det till nästa gång, det var väl braaaa?" mässar Björn från soffan.
DET HJÄLPER INTE MIG NUUUU!
 
Ska gapa könsord på övervåningen ett tag. Sen gymmet.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Andrea

28 år, bor med min sambo och lilla son. Skriver om vardagslivet med barn, lite mat, lite träning, allt möjligt helt enkelt ;)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela