andreamalinsofia.blogg.se

Från en perfekt söndag till tung måndag

Publicerad 2012-11-19 20:29:34 i Allmänt,

Idag har vi haft utbildning hela dan. Alltså inga kunder.
Vilket var perfekt egentligen för idag har jag varit ledsen non stop. Varför?
Ja, berätta gärna det för mig.
Jag vet egentligen, men ändå... Blir. så. jäkla. trött. På dessa berg o dalbana känslor.
Aja, ser ljuset i tunneln nu iaf, även om det är en jävligt lång tunnel!
 
Precis fått behandling. Då va jag lite glad i snygg turban.
 
Skulle tränat när jag slutade, men ville bara hem o snyfta och va ynklig. Bli kramad.
Nu mår jag bättre, ringt lite vänner, fått maten serverad och - blivit kramad.
 
Sen... är jag nog sjuk i huvudet. För det är den 19 November och jag hängde upp adventsstjärnorna o tog fram lite annat man inte ska ta fram ännu. Men eftersom jag va deppig tänkte jag att det skulle bli bättre av att få upp dom. Och det funkade ju ;)
Stackars Björn...
 
 
Nu väntar tre lååånga dagar med full fart från morgon till kväll. Jag ska vara pigg o käck och härlig!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Frida

Publicerad 2012-11-20 12:18:06

Åh vad mysigt! Älskar din blogg och du skriver så himla roligt, hihi. Hoppas att du mår bättre nu.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Andrea

28 år, bor med min sambo och lilla son. Skriver om vardagslivet med barn, lite mat, lite träning, allt möjligt helt enkelt ;)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela