andreamalinsofia.blogg.se

Morgontåg 06.07

Publicerad 2012-11-08 05:46:38 i Allmänt,

Vagn 4 på tåget mot Kalmar, klockan 06.07, det är lite som mitt andra hem för tillfället. Åkte extra tidigt hemifrån för o ta min favvoplats längst bak närmast cafeterian. Så nu sitter jag här, den enda på hela tåget, ska sova en stund o köpa kaffe sen. Liiite pressat tidsschema, kl 10 ska vi va framme o klockan 10 ska jag va på tandlabbet där dom gör mitt nya smile ;) Håll tummarna! Ikväll blir de häng i Hossmo me syrrans familj, Imon åker jag hem till göteborg igen. Kortvisit när det är som bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Andrea

28 år, bor med min sambo och lilla son. Skriver om vardagslivet med barn, lite mat, lite träning, allt möjligt helt enkelt ;)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela