andreamalinsofia.blogg.se

Ny månad, nytt hår, nya tänder...

Publicerad 2012-11-06 07:39:01 i Allmänt,

Varit lite mycket. Förra veckan var...inte så bra.
 
Men nu i helgen har iaf mitt tandprojekt påbörjats. Haft extremt snea tänder som blir värre för varje år.
Nu kan man ju tycka att jag borde acceptera det o gilla läget som det är. Och det har jag gjort också, men sen fick jag chansen att göra detta på ett bra o smidigt och inte pengamässigt dödande sätt. Och få starka tänder utan tandsten på köpet.
Tvekade... i ca 2 sekunder. Sen körde jag.
 
Så ja. Själva processen är småjobbig. Ligger i flera timmar åt gången medans dom slipar ner mina egna tänder, bedövad i HELA ansiktet. Nu har jag plasttänder i överkäken o dom är inte så trevliga.
Men på torsdag o fredag får jag de "riktiga".
 
Lite suddig bild... Men då ser man inte plasttänderna ordentligt ;)
 
Sen är det underkäken då... som är värst. Men det kommer bli så bra och jag är glaaaad.
 
Annars då... Fick träffa min familj lite i helgen o det var mysigt. :)
 
 
Utöver detta händer inte så mycket. Jag jobbar mycket och den lediga tiden försöker jag träna, laga mat, krama Björn och vara en anständig medmorgare. Bytt hårfärg också. Färgade till min egna utgångsfärg för att låta håret vila från blekning och bara låta det växa ut.
Blir nog ljus till våren/sommaren igen.... trivs bättre så tror jag. Men känns ändå bra med lite mörkare nu under vintern.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Andrea

28 år, bor med min sambo och lilla son. Skriver om vardagslivet med barn, lite mat, lite träning, allt möjligt helt enkelt ;)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela