andreamalinsofia.blogg.se

Smile!

Publicerad 2012-11-10 22:03:00 i Allmänt,

Ett helt natuurligt leende.
 
Hej jag ska aldrig mer va sur, ska le heeeeela dagarna mot allt o alla för måste ju ha extra allt för pengarna.
 
 
Eller?
 
De senaste dagarna har jag gjort allt annat än sett glad ut kan jag säga, men helt ärligt. Jag vägrar gräva ner mig, nu blir det nya tag, tänka framåt o positivt o livet är fan fantastiskt på så många sätt o vis.
 
 
Jag har så sjukt mycket att vara glad o tacksam över så ska tänka på det när deppet tar över. Försöka.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Andrea

28 år, bor med min sambo och lilla son. Skriver om vardagslivet med barn, lite mat, lite träning, allt möjligt helt enkelt ;)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela