andreamalinsofia.blogg.se

Underbara fredag!

Publicerad 2012-11-16 23:06:47 i Allmänt,

Faaaan-tastisk dag. Började med att jag vaknade vid 06 och klev upp, aspigg.
Vid 07 gick jag en rask promenad till jobbet där jag sedan i lugn o ro gick o fixa o dona lite medans jag åt min medhavda frulle o drack dagens första kaffekopp som smakade som guds gåva till mig.
Sedan, fullbokad från början till slut. Jag var pigg nästan hela dan, de två sista behandlingarna började hjärnan domna bort men de fixade sig för jag har världens bästa kollegor <3
 
 
Och ikväll kom äntligen min hylla upp! Som jag fick köpa nästan gratis för det hade varit översvämning i butiken o den blev pyttelite fuktskadad, på baksidan. Spela roll, syns ju inte!
Köpte den för typ 2-3 månader sen. Vi är rätt snabba i det här boendet...
Takkronan från Öland kom upp också. Love it!
 
 
 
 
Med andra ord, en mycket härlig fredag och jag har en ledig helg framför mig. Min Lisa kommer till mig imorgon o stannar tills söndag. Lovely!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Andrea

28 år, bor med min sambo och lilla son. Skriver om vardagslivet med barn, lite mat, lite träning, allt möjligt helt enkelt ;)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela