andreamalinsofia.blogg.se

En månad kvar

Publicerad 2012-10-01 14:42:00 i Allmänt, Vackra ting,

Om en månad är det November och i November får man börja julpynta! Det säger väl sig självt att det är bättre att göra det tidigt och njuta av det fram till jul. För alltså, så fort julafton har passerat är det ju inget kul längre.
De som har granen kvar flera veckor efter förstår jag mig inte på.
Jag längtar efter doften av apelsiner med nejlikor, få fylla hela lägenheten med hyacintlökar och tända adventsstjärnorna!
 
 
 
 
 
1 november börjar jag iallafall, mmmm går fort tills dess va?
(älskar jag julen? eeeeh svar ja).
 
 

Kommentarer

Postat av: Tessan

Publicerad 2012-10-01 17:31:20

Asså helt ärligt...jul? puss

Postat av: Andrea

Publicerad 2012-10-01 20:16:27

HAHA. ja? :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Andrea

28 år, bor med min sambo och lilla son. Skriver om vardagslivet med barn, lite mat, lite träning, allt möjligt helt enkelt ;)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela