andreamalinsofia.blogg.se

Jag älskar blocket.

Publicerad 2012-10-15 07:01:00 i Allmänt, Vackra ting,

Oftast.
Irritationsnerven darrar ibland, när vissa ringer och ska pruta trots billigt pris, frågar om mått när det redan står i annonsen, eller det värsta.... "Jag har ingen bil, kan du KÖRA grejen till mig?".
(Alltså, fattar grejen att man kan fråga om utkörning... men inte när det handlar om andra sidan Göteborg för en sak man enkelt kan ta på spårvagnen).
 
Aja. Nu älskar jag det iaf!
 
För jag sålde vårt soffbord och fyndade ett för mig nytt för löjligt lite pengar. Älskar det. Både bordet och att jag knappt gett en spänn.
Mmmm återvinning när det är som bäst.
 
 
Det fina hjärtat fick vi av Lisa som tack för hon fick bo hos oss. <3
 
 
 
Frukost med Britta står på agendan denna morgon. :)
Jag hyser en väldigt stark kärlek till både frukost och denna kvinna!
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Andrea

28 år, bor med min sambo och lilla son. Skriver om vardagslivet med barn, lite mat, lite träning, allt möjligt helt enkelt ;)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela