andreamalinsofia.blogg.se

Gott nytt år

Publicerad 2013-12-31 22:07:45 i Allmänt,



Jag är galet trött o vill bara sova men ska försöka hålla mig vaken till 12-slaget. :-)

2013 har varit ett bra år på de flesta sätt.
Det började dock med stor sorg efter vårt ultraljud 23 januari och hjärtat på vår lilla lilla påbörjade bebis slutat slå.
Jag dök ner i ett svart hål men kom igen till våren, och i maj kom det glädjande beskedet, jag var gravid igen.
Månader av oro, ovisshet, illamående/kräkningar och flera ggr trodde jag att vi förlorat även denna bebis.
Sen blev det sakta bättre och mer verkligt.
Och nu sitter jag här med bara några veckor kvar. Fattar det fortfarande inte riktigt...

Så det är väl det mitt 2013 kretsat kring mest, bli gravid och förbli gravid.

2014 hoppas jag få njuta av att ha min egna lilla familj och att alla mina nära och kära får vara friska och lyckliga. <3

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2014-01-01 19:22:41

Jisses vilken snygg banner i bakgrunden!!!!! Vem har köpt den? Måste varit årets nyårsfest=)

Svar: Hej anonym! Ja en riktig brakfest, framförallt middagsmenyn var toppklass, sååå god. ;) ;)
Andrea

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Andrea

28 år, bor med min sambo och lilla son. Skriver om vardagslivet med barn, lite mat, lite träning, allt möjligt helt enkelt ;)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela