andreamalinsofia.blogg.se

Favorit i repris

Publicerad 2014-04-01 15:15:55 i Allmänt,


Solig dag på stan me fin vän o sovande bebis. Rätt gött o va mammaledig dagar som såna ;)

På BVC imorse gjordes 7-veckorskontroll på Alfred. Han såg så fin ut tyckte farbror doktor o han väger nu över 5 kg. Lilla Buddha.
Eftersom han fortfarande bajsar blod tror dom inte det är allergi, utan ska börja äta lite mjölkprotein igen. Kan vara hans tarmar som inte är riktigt utvecklade så vi ska ge det en månad till o se om det slutar... Jaja, han mår ju bra för övrigt så är inte så orolig. :)
Ammade på balkongen när jag kom hem! Sköööönt. Matkoma efteråt ;-)

Ikväll kommer mina tjejer! Buffo o AG, Alfred har längtat efter dom. Jag me! Så nu hoppas jag Göteborg fortsätter leverera fint väder några dagar så vi kan va ute o glassa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Andrea

28 år, bor med min sambo och lilla son. Skriver om vardagslivet med barn, lite mat, lite träning, allt möjligt helt enkelt ;)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela