andreamalinsofia.blogg.se

För två år sedan

Publicerad 2014-04-22 14:06:54 i Allmänt,








Idag är det två år sedan vi befann oss i ett regnigt New York efter några soliga dagar i Los Angeles. 
Denna dag var ändå fantastisk trots mindre storm, för jag fick världens finaste ring på mitt finger.

Och imorse var det jag som fick skämmas för jag faktiskt glömt bort detta. 
Men Björn kom ihåg, min fina älskling. 

Dagen firar jag med min lite mindre älskling och ett stort lass tvätt efter helgen. Samt ett besök av min goa vän Hannah <3

Och nu har vi varit på BVC en snabbis också, gick jättebra.
Inte så illa pinkat ändå ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Andrea

28 år, bor med min sambo och lilla son. Skriver om vardagslivet med barn, lite mat, lite träning, allt möjligt helt enkelt ;)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela