andreamalinsofia.blogg.se

Fyrabarnsmamma...

Publicerad 2014-04-16 14:10:06 i Allmänt,



Gosa med liten kusin <3


Fika!



"Se ut som en mupp" föreslog jag. :-)

Så idag har jag haft hela syskonskaran ohlsén här under förmiddagen. Lämpligt nog har Alfred gråtit prick hela tiden, med några korta avbrott. Typ matdags o när jag lyckats lura han en stund med nappen.
Men det gick ju fint ändå! Vi har kollat film o spelat kort (eller barnen har gjort) o fikat bland annat.

Nu har hela gänget åkt och Alfred är fortfarande vaken... Äter nu. Hoppas han kan somna sen, annars får jag nog ett mindre bryt. Kaffet är slut också och det gör inte saken mer lätthanterlig. Samt att jag måste laga 1000 kg mat och packa färdigt inför morgondagen.

Stress stress.


Kaffe :( :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Andrea

28 år, bor med min sambo och lilla son. Skriver om vardagslivet med barn, lite mat, lite träning, allt möjligt helt enkelt ;)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela