andreamalinsofia.blogg.se

Hårigt..

Publicerad 2014-04-27 21:40:24 i Allmänt,


I brist på bilder från dagen bjussar jag på en fräsch bild efter kvällens dusch. 
Berättade för en vän att jag börjar tappa allt mitt hår nu (klassiker ca 3 mån efter förlossningen)...
"Så farligt kan det inte vara" sa hon.
Oooooookej säger jag. Får väl se om jag har nåt kvar på huvudet efter sommaren. Alla mina drömmar om att spara ut ett långt ljuvt hårsvall...
HAHAHAHAHA. 

Annars har denna dagen också gått i solens tecken. Hängde i stenkullen flera timmar med syrran och hennes familj, Björn skejtade och jag låg som en strandad säl på en filt. Alfred sov i vagnen. Åt Thaimat o festade på bubbelvatten. 
Sen var vi i Ingared till 18-tiden innan vi begav oss hemåt.
Inga bilder blev det idag, la faktiskt bort telefonen för en gångs skull. Men hårbilden räcker väl. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Andrea

28 år, bor med min sambo och lilla son. Skriver om vardagslivet med barn, lite mat, lite träning, allt möjligt helt enkelt ;)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela