andreamalinsofia.blogg.se

Man lever ju

Publicerad 2014-04-04 12:47:42 i Allmänt,

Idag har jag:

- bäddat sängen 
- druckit kaffe
- ammat
- ätit frukost
- lagt ansiktsmask
- packat åt mig
- packat åt Björn 
- vikt tvätt
- druckit kaffe på balkongen
- rensat filter i diskmaskinen/städat köket
- tröstat bebis 
- packat åt bebis
-  tvättat håret 
- dammsugit 
- färgat ögonbrynen 
- klippt/filat naglarna
- druckit kaffe 

Samt förlorat budgivningen på ett hus vi verkligen ville ha så nu sitter jag på balkongen o hetsäter choklad o sväljer ner me kaffe som tröst. Hjälper föga... 
O nu vaknar bebisen också o då måste jag trösta honom men vem ska trösta mig då? 

Jaja. Suck it up. Livet går vidare o jag är en jävligt effektiv kvinna för övrigt. Ville bara säga det. Tack o hej.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Andrea

28 år, bor med min sambo och lilla son. Skriver om vardagslivet med barn, lite mat, lite träning, allt möjligt helt enkelt ;)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela