andreamalinsofia.blogg.se

Sega söndag

Publicerad 2014-04-13 21:16:03 i Allmänt,

Tröttaste helgen! Både jag o Björn har varit segast i stan. Men jag har lyckats masa mig ut på mina morgonrundor iaf och det har gett lite energi trots allt.
Idag har det varit halv storm och vi har inte gjort många knop.
Men gick över till Christian och Louise några timmar, mycket trevligt! :-)


Fick god lunch o kaffe, tackar tackar!
Dom hade även en fantastisk köksdetalj jag dog lite över så det ska införskaffas snarast! Visar bild på detta då :-)

Fått ärva en söt overall av syrran som vi invigde idag, han är så jäkla gullig i den. Lilla leopardungen <3

Lillgrodan somnade när vi kommit hem o jag gjorde detsamma på soffan. Men nu hör jag hur han ligger där uppe o toksuttar (slafsar) på sina små händer så bäst o langa fram mat...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Andrea

28 år, bor med min sambo och lilla son. Skriver om vardagslivet med barn, lite mat, lite träning, allt möjligt helt enkelt ;)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela