andreamalinsofia.blogg.se

Tröttast.se

Publicerad 2014-04-26 19:06:54 i Allmänt,





Herregud vad trött man blir av att vara ute i solen. Och vi har varit ute nästan hela dagen, så jäkla gött!
Jag tog en timmes långpromenad ensam vid 7-tiden imorse (underbart!!) och sen gick vi inåt stan vid halv 11 o hängde där till 17. Köpte svingod sallad på saluhallen och mötte upp Christian och Louise i en park och där blev vi sittande. Björn drack rödvin o hade de gött, haha.
Linda och Fredrik kom förbi med lilla Molly en sväng också :) 
Alfred, han bara sov i vagnen, tacksamt och skönt med tanke på hur varmt det var i solen.

Nu sitter vi däckade i soffan hemma. Jag har bränt mina armar, så jävla orutinerat. Pinsamt också, jag är ju hudterapeut! Skyller på att jag är mammaledig och amningsförvirrad.
Hoppas kunna natta minigrisen strax, och sen äta o somna på soffan....

Mmmm. Tack o godnatt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Andrea

28 år, bor med min sambo och lilla son. Skriver om vardagslivet med barn, lite mat, lite träning, allt möjligt helt enkelt ;)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela