andreamalinsofia.blogg.se

Vad jag behöver...

Publicerad 2014-04-03 14:51:37 i Allmänt,

...är att sova ordentligt. Känner mig lite småsjuk, lättirriterad o sötsugen nåt så överjävligt.
O jag har det nog väldigt glidigt jämfört med många för Alfred har ändå sovit mellan 23-tiden till 06-tiden flera dagar... Bara det att jag gör inte detsamma utan vaknar konstant så fort han låter o knorrar/gråter lite i sömnen.
O så upp o kissa o ibland pumpa ut en tutte o sen när jag väl somnar ordentligt vaknar han på riktigt. Och så snurrar det på.

Jaja han sover nu o jag sitter o lapar lite sol på balkongen o drömmer om inredning till vårt nästa hem.
Soffa o bord jag gäääärna vill ha.

 NU är stunden jag borde lägga mig o sova egentligen men det går helt enkelt inte, hur trött jag än är på dagen kan jag inte sova då för så mkt jag vill få gjort. Eller bara få sitta såhär i solen.

Jaja. Har det nog rätt bra trots allt :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Andrea

28 år, bor med min sambo och lilla son. Skriver om vardagslivet med barn, lite mat, lite träning, allt möjligt helt enkelt ;)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela