andreamalinsofia.blogg.se

Asså nää

Publicerad 2014-12-11 16:07:52 i Allmänt,


Försöker se käck och pepp ut. Egentligen vill jag bara bajsa på allt. 
Tänkte att jag skulle "träna" för att få lite blod att pumpa i kroppen. Komma igång. Känns positiviteten flöda.
Fick inte ha mattan ifred. Jag sparkade i tån i bordet o välte ut mitt vatten. 
Blev iaf svettig. 
Nu luktar jag illa o vill duscha. Är hungrig. Alfred håller på att slå sönder sin stol.
Bjööööörn, kom heeeeem!
Dagens höjdpunkt var detta. Lugn o ro och sniff sniff kunna lukta på honom utan att få en smäll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Andrea

28 år, bor med min sambo och lilla son. Skriver om vardagslivet med barn, lite mat, lite träning, allt möjligt helt enkelt ;)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela