andreamalinsofia.blogg.se

Assåååå

Publicerad 2014-12-18 15:22:11 i Allmänt,


Helt slut. Tänkte jag skulle testa söva Alfred nu men utan att amma och utan vagnen (funkar alltid). Vaggade, hyschade o vyschade o nynnade o skumpade. Han skrek tillslut så mycket att han nästan kräktes. Det slutade med att jag började grina, kände mig som den elakaste mamman på jorden o slängde fram patten. Han drog en djup darrig suck o somnade på 30 sek.
Snyft.




Jaaja. Från en sak till en annan. Möblerade om lite igår. Blev bra!
Ser lite tomt ut bara, jag vill helst ha massa ljus o grejer på alla borden. Men det funkar inte riktigt just nu.
En matta till ska vi nog ha också...Så småningom. 

Ska kolla lite hjärndöd eftermiddags-tv nu o sen börja packa för jul i Kalmar. Åker iofs på lör men är inte hemma imon. Woop woop!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Andrea

28 år, bor med min sambo och lilla son. Skriver om vardagslivet med barn, lite mat, lite träning, allt möjligt helt enkelt ;)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela