andreamalinsofia.blogg.se

Bildregn

Publicerad 2014-12-08 13:36:24 i Allmänt,









I lördags hängde vi mycket hemma, men var inne en sväng i Alingsås för att luncha o fika. Regnet fortsatte så övrig tid slappade vi mest. 



Sen var det söndag och vi åt adventsfrukost, saffransgröt med russin och nötter. GOTT!!






Barnen fick bada. Aldred var rätt otaggad men ändrade sig sen och röjde järnet i baljan :-) Tyr var skeptisk till hela grejen och klev ur.
sen var det kväll och våra älsklingar flög hem till Gotland. Kvar var vi och Björn stod på huvudet i köket.



Idag hade jag lite måndagsångest för var så tomt hemma helt plötsligt efter helgen. Sen kom den efterlängtade solen och efter Alfreds förmiddagslur gick vi ut på en långrunda. 
Nu har vi ätit lunch o ska busa lite. Jag ska köpa en hockeyhjälm för att skydda min stackars underläpp med blåsor från hans hetsigt vevande armar. Fasen vad svullet det är nu, ajajaj. 
Men det bryr ju inte han sig om :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Andrea

28 år, bor med min sambo och lilla son. Skriver om vardagslivet med barn, lite mat, lite träning, allt möjligt helt enkelt ;)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela