andreamalinsofia.blogg.se

Haha sleten ellerrrrr?

Publicerad 2014-12-04 08:16:01 i Allmänt,


Premiärfotar kl 5 på morgonen (natten!!!) i nya badrumsspegeln. Ser pigg ut!
De senaste veckorna har börjar ta ut sin rätt. För lite sömn, slarvat med kosten, ingen sol o fortfarande inte köpt D-vitamin. 
Om jag fyllt på min underläpp med nån fyllig ingrediens? Nej, tackar som frågar, det är mina härliga munblåsor som gjort nypremiär efter ett uppehåll jag trodde var för evigt. Ni som vet mina besvär av dessa blåsor i yngre dagar vet hur kul det var. Nu har jag bara 3 och det är INGENTING mot de 15 jag kunde ha tidigare.
Nu när jag tittar på bilden ser man kanske inte svullnaden inser jag nu... SKIT SAMMA, vi har en badrumsspegel iaf ;-)

I helgen är det jag som köper D3-droppar så hela la familia kan ta (böna 34 år kan ej svälja tabletter. Asgulligt.) Samt lägger ner skräpintaget till mat. Är nämligen övertygad om att detta är orsaken till att blåsorna kommit igen (i kombination med sömnbrist).

Vet väl att ni skiter fullständigt i mina munblåsor haha. Ville bara gnälla lite o dra ut på det roliga, nämligen badummet!
Bättre ljusare bilder kommer senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Andrea

28 år, bor med min sambo och lilla son. Skriver om vardagslivet med barn, lite mat, lite träning, allt möjligt helt enkelt ;)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela