andreamalinsofia.blogg.se

Jul i dagarna tre

Publicerad 2014-12-25 08:31:40 i Allmänt,


Vi gick till puben med barnen. Det ska ju börjas i tid! ;-)



Dejtade två av mina favoriter.




Det var uppesittarkväll i Hossmo.


Julaftons morgon hemma hos mamma och alla var övertrötta och någon däckade innan vi ens kommit iväg.


Sen ännu mer julklappar ute hos syrran med familj.


Vidare till Alfreds farmor o farfar där ett fantastiskt julbord stod uppdukat. Och massa gott lagat som jag kunde äta. Fint.


Alfred fick väldigt fina julklappar. Inget slit o släng utan verkligen bra grejer. Som grymma instrument ;-)

Slappat lite framför brasan i väntan på att mina killar ska vakna.
Så ;-)
Senare  blir det engelsk juldagsmiddag i Hossmo men först ska vi göra ingenting.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Andrea

28 år, bor med min sambo och lilla son. Skriver om vardagslivet med barn, lite mat, lite träning, allt möjligt helt enkelt ;)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela