andreamalinsofia.blogg.se

Morgonirritation och äggäggägg

Publicerad 2014-12-11 08:49:43 i Allmänt,


Ska börja introducera ägg i kosten igen, för att testa. Ingen är gladare jag, älskar mina ägg! Skulle kunna leva enbart på ägg om jag fick mmmmm. Får se hur det går... Börjar försiktigt med pyttelite.


Annars då. Nää inte mycket. Varit på BVC och sjukhuset med Alfred i veckan. 10-månaderskontroll och sedan allergiuppföljning på sjukhuset. Därav äggintroducering. Allt var bra i övrigt, han är tjockis 10 kg plus nu. Vår älsklingsgris.
 
Nä frukost nu. Är irriterad här på morgonkvisten känner jag. Why? Det behåller jag för mig själv.
Snart helg iaf och det blir gött! Lite julklappshandling, häng med vänner, kanske få sova ut? Äta god mat. En lussekatt? :-) Gött hur som helst!

Frukost!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Andrea

28 år, bor med min sambo och lilla son. Skriver om vardagslivet med barn, lite mat, lite träning, allt möjligt helt enkelt ;)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela