andreamalinsofia.blogg.se

Speedy Gonzales

Publicerad 2014-12-20 09:02:15 i Allmänt,

Hjälp. Med risk för att vara lite självgod såhär på morgonkvisten... Men FYFAN vad bra jag är ibland. 
Igår morse på en knapp timme gjorde jag följande: ammade, gjorde mig ordning (alltså sminka/klä på/fixa hår), bytte två blöjor, gav ungen gröt, bryggde kaffe, drack kaffe, hängde en maskin tvätt, packade skötväska, klädde på barn ytterplagg o ner i vagn, sprang till buss. Och hann.

Och idag har jag ammat, packat för 12 dagar i Kalmar, gjort frulle till Björn, dammsugit, duschat, fönat hår, sminkat (ska på kalas när vi är framme), vikt tvätt, packat ännu mer, bytt två blöjor, jagat bebis, hetsdruckit kaffe, eeeehhhh. Detta var iofs på 2 timmar. Men ändå, rätt bra jobbat VÄL?

Sitter helt speedad i bilen nu o studsar på sätet. Kommer högst troligt stendäcka snart. 




Frukosten igår morse med mina fina. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Andrea

28 år, bor med min sambo och lilla son. Skriver om vardagslivet med barn, lite mat, lite träning, allt möjligt helt enkelt ;)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela