andreamalinsofia.blogg.se

Vad vi gjort i november..

Publicerad 2014-12-01 12:01:33 i Allmänt,



Kan ni ju fråga Alfred om... Tog ner almanacka-bladet o la på stolen i hallen. Tänkte spara för kan ju vara bra kanske. Plötsligt var det borta...
Fräsch spya han lagt på benet också som han satt o smaskade i sig. Eeeehhh. Helt sjövild. Varit vaken hela natten dessutom. Jag är verkligen ett vrak, inte van att sova SÅ lite. 
När han äntligen fick ro o somnade fastklistrad i min famn i vår säng hann vi sova 30 min. Sen dundrade hantverkarna in. Då var det ganska lätt att hålla sig för skratt...

Klättrar, river o tuggar på allt. Jag sitter här apatisk på en stol o dricker kaffe samt luktar svett. Håret är fett också. 
Tuttarna gör ont för dom har han också tuggat på.  
Längtar till jul. Då ska Björn få maasaassa tid med Alfred och jag och mina bröstvårtor ska ligga under en filt ensamma och äta choklad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Andrea

28 år, bor med min sambo och lilla son. Skriver om vardagslivet med barn, lite mat, lite träning, allt möjligt helt enkelt ;)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela