andreamalinsofia.blogg.se

Bästa dagen.

Publicerad 2014-02-20 18:34:44 i Allmänt,

Denna dag har fasen varit perfekt! Sovit bra inatt, jag duschade läääänge imorse o tvättade håret och mmm va skönt.
Vid lunch åkte vi in till stan och åt lunch i Haga, världens godaste wrap som jag längtat efter! Gick in en sväng på jobbet o hälsade på :-)
Promenerade sen en sväng genom stan, och gick sen hela vägen hem. Längsta promenaden jag tagit på flera månader. OM det var gött?! 
Alfred sov hela tiden och jag bara njöt av att gå med vagnen.

Min fina barnmorska på mvc ringde, och jag ska sluta med mitt levaxin nu efter förlossningen (åt det i samband med att jag försökte bli gravid). 
Så jäkla skönt. Eller ska ta prover om 2 veckor men förhoppningsvis är dom bra så jag slipper. :) 

Ikväll kommer mamma och syster med bebis och stannar tills på lördag. Får se vad vi hittar på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Andrea

28 år, bor med min sambo och lilla son. Skriver om vardagslivet med barn, lite mat, lite träning, allt möjligt helt enkelt ;)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela