andreamalinsofia.blogg.se

God morgon.

Publicerad 2014-02-24 09:16:33 i Allmänt,



Idag är första riktiga dagen på min mammaledighet kan man säga. Det är måndag, Björn jobbar och jag är ensam med lillen.
Jag och Alfred har inte sovit många timmar inatt och det var INTE mitt val om man säger så. Vi hängde lite på nedervåningen för att Björn skulle få sova, jag kollade tv och Alfred släppte höga pruttar och kräktes ner sin pyjamas. Inga konstigheter.

Så idag ska jag bara hänga i min morgonrock, dricka kaffe och sova när min avkomma behagar sova.
En promenad ska vi nog försöka få till med.
Och gosa massor! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Andrea

28 år, bor med min sambo och lilla son. Skriver om vardagslivet med barn, lite mat, lite träning, allt möjligt helt enkelt ;)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela