andreamalinsofia.blogg.se

Helgen

Publicerad 2014-02-22 18:54:34 i Allmänt,

I torsdags kväll kom mamma, syster och lilla Elsie till oss. Blev rätt sent så vi stöp i säng nästan med en gång.
Men i fredags var det full rulle! Björn åkte och jobbade första dagen efter sina 10 pappadagar, så var lite skönt att inte vara ensam.
Blev iaf en heldag på stan! Lunchade och fikade i flera timmar och syster nr 2 slöt upp med sin familj. Det var så fruktansvärt mysigt!! Alla samlade med sina barn :) Bara lille Edward som fattades.



Köpte lite fina pyjamasar och smått o gott till lillen. Måste hitta lite fina amningsvänliga plagg till mig själv med. Tänker mig nån omlotttunika typ. Premiärammade offentligt på fiket och det gick ju smärtfritt, var lite nervös innan. :)

När vi tillslut kom hem från stan på kvällen så var vi så trötta så vi somnade i soffan nästan allihopa. 
Och idag har vi bara degat här hemma. Tvättat o donat lite. Alfred hade lite magknip o höll mig vaken halva natten, så jag har vart lite halvseg. Som sagt, tur han är så söt :)

Sen åkte dom hem i eftermiddags. Tack för helgen <3


Kommentarer

Postat av: Mamma

Publicerad 2014-02-22 23:13:02

Tack fina ni för helgen. Såå roligt att äntligen få se och hålla lilleman. Han såg verkligen välmående ut och hade så fin färg.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Andrea

28 år, bor med min sambo och lilla son. Skriver om vardagslivet med barn, lite mat, lite träning, allt möjligt helt enkelt ;)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela