andreamalinsofia.blogg.se

100% klar

Publicerad 2014-01-30 13:16:02 i Allmänt,

Idag är dagen då du är färdigbakad. Börjar brännas i kanterna nu o torr blir du också. Det vill du väl inte??

Status för dagen:
-Vaknade sista gången 03.50 utan att kunna somna om. Är ändå förvånansvärt pigg? Fattar inget. 
-Varit hos barnmorskan... Som var sjuk! Fick en annan... Som blev hon som jag BYTTE från i början. Eeeeehh. Hejhej liksom. 
Jaja lillekorven har iaf borrat ner sig ännu längre, det är ju bra. Förklarar även varför det känns som nån skjuter mig med elpistol i muffen fast inifrån emellanåt.
-Jag kan inte bajsa. Detta är ett stressmoment i sig, då jag INTE vill komma in o föda barn o ja... Måste lösa problemet.
-Jag väger nu 74 kg. Kan knappt säga det högt, tog emot att skriva. 

Ungefär så. 

Dagens bild: jag i nalle puh-strumpor, självlysande victoria's secret trosor som jag krängde på mig med möda då dom definitivt inte passar längre. Det sket jag i. Mage med färdig bebis.




Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2014-01-30 20:44:26

Whohoo, sexiga strumpor!!! Måste vara någon alldeles extra person som har gett dig dem=)=)=) Har du tur kanske Nalle Puuh lockar Frallan att titta ut inatt<3

PUSSSSSSSSSSSSSSSSS

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Andrea

28 år, bor med min sambo och lilla son. Skriver om vardagslivet med barn, lite mat, lite träning, allt möjligt helt enkelt ;)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela