andreamalinsofia.blogg.se

Hemma i Ingared!

Publicerad 2014-06-07 20:47:45 i Allmänt,






Dagen har tillbringats i Ingared. Som snart är vårt "hemma". Det känns så jäkla bra! Älskar miljön och hela området med alla små radhus o villor, den lilla stranden några minuters promenad bort och att kunna promenera runt bondgårdar o landsbygden. Sen att skola/dagis, närbutik och bussen är precis utanför dörren gör ju inte saken sämre...
OCH! Syrran med familj! Alfreds älskade kusiner några 100 meter bort.
Amen du hör ju?! Ska jag komma på nåt negativt? Ok, att jag inte kommer kunna gå in o ta en spontanfika i Gbg lika enkelt med mina fina vänner. Och att jag faktiskt älskar området vi bor i nu också.
Men fördelarna väger helt klart upp.
Längtar som en tok till augusti!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Andrea

28 år, bor med min sambo och lilla son. Skriver om vardagslivet med barn, lite mat, lite träning, allt möjligt helt enkelt ;)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela