andreamalinsofia.blogg.se

Kalmar

Publicerad 2014-06-19 19:02:02 i Allmänt,




SJ var fantastiska idag, hur ofta händer det?! Framme i tid, o inga konstigheter på vägen. Alfred var glad prick hela tiden eller så sov han. Bästa tågresan på länge. Tackar!
Gick till hudläkaren o kollade mina födelsemärken när vi kom fram o allt var bra. Kan jag stryka det från oroslistan.

Sen har vi hängt med Alfreds godparents. Fikat. 
Min fina Thuss, snart kläcker hon en kompis till Alfred! Längtar så!
Jag klippte mig hos buffa. Kapade av barret för tappat så galet mkt hår. Så nu känns det bra igen :-)

Japp, det var det. Är hos mamma nu o inväntar taxi Björn som är påväg från Göteborg. Tillbringar natten i Djursvik o sen blir de midsommar i hossmo o midsommardag i Borgholm.
Beställer sol nu så kommer den förhoppningsvis imon :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Andrea

28 år, bor med min sambo och lilla son. Skriver om vardagslivet med barn, lite mat, lite träning, allt möjligt helt enkelt ;)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela