andreamalinsofia.blogg.se

Öppna förskolan

Publicerad 2014-06-09 13:14:22 i Allmänt,



Idag var det premiär för oss på öppna förskolan! Och det var supermysigt, bara tvärs över kyrkogården i Kulturhuset där dom hade superfina lokaler. 
Nu på morgonen var det för bebisar upp till 8 månader. Vi var bara fem mammor och Björn, hehe. Alla bebbar var i 4-5 månaders åldern så kul o jämföra lite. Alfred var minst :)
Gjorde fotavtryck också, superbra! Dom fixar allt där så ska jag hämta det imorgon. Fikade kaffe för en femma o satt mest o pratade bajsblöjor medans bebisarna låg i mitten o donade lite. Mysig sångstund på slutet. Det gillade vi, fick jag lite inspiration att nynna på här hemma. Börjar tröttna på lille katt. :p

Blir iaf en sväng dit imorgon eftermiddag igen. Och på tors är det utomhusavslutning med fika o picknick innan sommaruppehåll.
Eftersom det var så himla bra här så blir det nog att jag åker in ibland efter vi flyttat. Men det får vi se då :-)

Ikväll ska vi till Ingared igen o grilla med syster o familj. Höra om deras New York tripp o Alfred får leka med kusinerna igen. Eller ja, dom leker med honom iaf! En runda till nya huset o kolla några grejer också, jag ska börja planera mina odlingar jag ska ha. :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Andrea

28 år, bor med min sambo och lilla son. Skriver om vardagslivet med barn, lite mat, lite träning, allt möjligt helt enkelt ;)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela