andreamalinsofia.blogg.se

Dagens ego och tips från coachen!

Publicerad 2014-03-24 08:56:19 i Allmänt,



Gomorron! 
Mitt hår börjar bli långt o jag är rätt fånigt glad över detta. 
Dricker mitt morgonkaffe i vanlig ordning men med en liiiten skillnad, kluttat i 1 tsk kokosolja efter Buffos rekomendation. Ska tydligen vara mycket hälsofrämjande och smörjande för tarmarna. Jag var inte sen att haka på! Så nu blir det kokos i morgonkaffet framöver, gott gott :-)

Snart ska jag o Alfi bege oss till tåget för att åka till Alingsås! Häng med Erika och hennes lilla Saga står på dagsschemat.

Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Andrea

28 år, bor med min sambo och lilla son. Skriver om vardagslivet med barn, lite mat, lite träning, allt möjligt helt enkelt ;)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela