andreamalinsofia.blogg.se

Doppresenter.

Publicerad 2014-03-15 16:57:53 i Allmänt,

Fått en del frågor vad vi önskar oss i doppresent. Svårt det där tycker jag, vill inte att folk ska känna att de måste köpa massa saker, sen å andra sidan vet jag ju att det vill man ju när man går på dop... Så tänkte jag tipsar om lite saker jag tror Alfred skulle uppskatta ;-)


Lära gå vagn från BRIO





Denna fina gunghäst har jag sneglat på mååånga gånger!



Förvaringsbox i grönt från kids concept 



Xylofon i trä från litenkaramell.se
(Finns massa fina xylofoner men tyckte det var lite kul att man kunde dra denna med sig. Andra musikinstrument uppskattas också!)









Lite olika klossvarianter från märket PUMPKIN. Älskar allt från det märket så det är ett säkert kort :-) finns saker därifrån i alla prisklasser!


Tavlan "giraffes" från littlephant


Det vi sagt är iaf att vi vill undvika plastleksaker i den mån vi kan och önskar oss mer i trä. Är man osäker på vad man ska köpa så är presentkort alltid uppskattat. Polarn&pyret, Kappahl, Åhlens handlar vi gärna på.

Och vissa av de sakerna jag la upp här är lite dyra så man kanske kan gå ihop några stycken. 

Lite tips på gåvor som sagt, men vi blir glada för allt och att du vill komma och fira vår kille med oss. :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Andrea

28 år, bor med min sambo och lilla son. Skriver om vardagslivet med barn, lite mat, lite träning, allt möjligt helt enkelt ;)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela