andreamalinsofia.blogg.se

Fina saker o sockerchock

Publicerad 2014-03-20 15:10:23 i Allmänt,


Beställt detta fina namnhalsband från ett litet företag i Ljungby. Mycket nöjd!
Måste köpa en kedja till det dock, fick det i ett läderband och kedjan jag har nu är till ett annat halsband. 
 

Och i förmiddags bakade jag chokladbollar. Suck. Efter denna helgen får det vara nog med detta ständiga fikande o godisätande. Ständigt sockerstinn. Häromdan åt jag så mycket kladdkaka att jag blev helt snurrig i huvudet.
Det bästa är att Björn är mer pepp än mig på att bli nyttig o baka mer raw food-fika. Hänt mer än en gång att vi vaknat upp en lördag o känt oss bakis, av allt godis vi tryckt i oss på fredagskvällen. 
Varför är det så förbannat gott??!!
 
Jaja. Finns värre problem i världen än att lida för man inte får trycka kakor var o varannan dag. 
Nu ska jag ta en chokladboll... ;-)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Andrea

28 år, bor med min sambo och lilla son. Skriver om vardagslivet med barn, lite mat, lite träning, allt möjligt helt enkelt ;)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela