andreamalinsofia.blogg.se

Helgen.

Publicerad 2014-03-09 16:44:32 i Allmänt,

I fredags kväll kom Tessan o Patrik till oss, o vi fredagsmös i äkta svennebanananda med tacos o smågodis till lets dance.
Lördagen tillbringades på stan med lunch o fika i solen. 
Patrik o Björn gick iväg på kvällen för att kolla på UFC o dricka öl medans vi kvinnor stannade hemma för att kolla på mello ;-) hade laddat för detta hela veckan!
 Bara det att jag började känna mig lite småkonstig i magen o rätt vad de var fick jag springa o spy upprepade ggr. Fick frossa o däckade på soffan o missade hela kalaset. 
Alfred sov hela dagen o kvällen o det resulterade i att han ville vara vaken halva natten. Dålig kombo när jag definitivt inte var på hugget.
Menmen, vaknade imorse till strålande solsken och efter en dusch, kaffe o alvedon var jag fit for fight igen :) 
Undrar fortfarande vad som hände igår, men måste fått i mig nåt konstigt i matväg.


Åkte in till stan idag igen, promenerade i Vasa och Haga o avslutade med lunch på way cup. Det är ju lite knepigt o hitta mjölkfria bakverk ute på caféer men dom hade både kladdkaka o en sinnessjukt god snickerskaka, det slank ju ner relativt lätt ;)
Idag var det för övrigt nästan så man kunde gå utan jacka, lycka!

Nu sitter vi i soffan o slappar lite o funderar på om vi ska ge lillgrodan ett bad ikväll. Hans allra första! Inte sett nån anledning till det innan men jag blev lite sugen o testa nu :) 

Kommentarer

Postat av: Tessan

Publicerad 2014-03-10 20:23:45

Haha, vilka snyggingar! Speciellt hon i gult.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Andrea

28 år, bor med min sambo och lilla son. Skriver om vardagslivet med barn, lite mat, lite träning, allt möjligt helt enkelt ;)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela