andreamalinsofia.blogg.se

Jag gör mitt bästa.

Publicerad 2014-03-13 13:49:12 i Allmänt,

Idag känner jag mig dålig som mamma. Är allmänt trött o deppig av olika anledningar o känner inte att jag räcker till. Köket svämmar över av disk, badrummet svämmar över av tvätt o jag kan inte ens peta i mig lunch för Alfred bara gråter. Ammar hela tiden. Går en runda med vagnen o då somnar han. 
In igen o så börjar det om.
Idag är det så iaf. Försöker tvätta i källaren men känner mig hemsk när jag kommer upp (efter 2 min) o han gallskriker.
Får dåligt samvete som blir irriterad på honom ibland. När jag nog mest är irriterad på mig själv.
Har bara så jävla svårt att bara släppa vissa saker. Önskar jag kunde strunta i disken o se förbi allt som "måste" göras.
Suck. Behöver nog bara deppa en stund så blir det bra sen. Dricka lite mer kaffe.
Nu har han nog ätit klart verkar det som... Kanske han vill sova en stund :)

Ligisten med trött mamma påväg ut en stund.

Imorgon är en bättre dag!

Kommentarer

Postat av: Mamma

Publicerad 2014-03-16 19:20:50

Så himla söta ni båda.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Andrea

28 år, bor med min sambo och lilla son. Skriver om vardagslivet med barn, lite mat, lite träning, allt möjligt helt enkelt ;)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela