andreamalinsofia.blogg.se

Klapp på axeln till mig själv

Publicerad 2014-03-27 20:13:19 i Allmänt,

Nu kommer ett duktighetsinlägg!

Klev upp strax efter halv 7 då lillen somnade om i sängen. Laddade maskinen med tvätt, bryggde kaffe o drog på mig träningskläder.
Åt frukost i lugn o ro innan Buddha vaknade för mer käk. 
La honom på skötbordet där han bajjade o kissade vilt omkring sig i vanlig ordning. Inga konstigheter. 
Drog i sig lite mjölk. Sen hände det ljuvliga, han somnade i vaggan direkt efteråt, och sov flera timmar!! Hallelujah.


Borde lagt mig o vilat då kanske, men va helt speedad.
Fortsatte hänga tvätt, dammsuga, byta sängkläder o dona me lite småkraffs. Hängde upp Alfreds namnvimpel bland annat. 

Ungen fortsatte sova så jag bestämde mig för att träna! Mjukstartade verkligen, ville mest se hur det kändes i kroppen.
Gjorde 15 knäböj * 3
             40 sek planka * 3
             10 st stående axelpress med       mina pyttehantlar * 3


Kan tillägga att plankan var på knäna. Ger det en vecka, sen ska jag upp på tå. 
And it feels gooooood :-)

Allt detta fick jag avklarat innan klockan 12. Man tackar ja! Klapp på axeln till mamma Andrea. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Andrea

28 år, bor med min sambo och lilla son. Skriver om vardagslivet med barn, lite mat, lite träning, allt möjligt helt enkelt ;)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela