andreamalinsofia.blogg.se

Lång söndag.

Publicerad 2014-03-02 23:28:12 i Allmänt,

Gud känns som denna dag pågått i en evighet. Vaknade iaf hyfsat utvilade vid 8-snåret o tog de lugnt hemma fram till lunch.
Åkte sen ut till Majorna o hälsade på Björns syster o Fredrik en sväng. Fick go soppa o fika, mmmm. 



Åkte hem o fick sen besök av ett par från föräldragruppen, fikade lite till o pratade bebisar ;) Deras bebis är ganska exakt en månad äldre än Alfred så rätt kul o se vad fort det går! Han kändes så stor o va som en liten pojke redan.
På ett sätt längtar jag tills lillen blir lite större o mer medveten o aktiv, skrattar o leker lite mer osv. Men samtidigt vill jag stanna tiden nu!
Fast ikväll blev jag lite less kan jag väl erkänna... Hade ammat en evighet kändes det som o la mig med honom i soffan för o sova en stund. Han var nöjd ca.. två minuter? Sen amma igen, jag försökte slumra under tiden o vips hade det gått en timme! Färdig då? Eeeeh nä. Två och en halv timme totalt låg han o suttade. Kände mig som en mjölkko. 
Va rädd att bröstvårtan skulle trilla av. Suck.

Nu ligger vi i sängen o ska försöka sova lite igen, håller tummarna att han börjar uppskatta en god natts sömn snart ;-)
Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Andrea

28 år, bor med min sambo och lilla son. Skriver om vardagslivet med barn, lite mat, lite träning, allt möjligt helt enkelt ;)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela