andreamalinsofia.blogg.se

Multitasking

Publicerad 2014-03-22 15:20:38 i Allmänt,


Lägenheten är storstädad, och tvätten är tvättad. Tillomed våttorkat golven! Björn har skurat bakom tvättmaskinen. Skön känsla.

Ammar, bloggar o käkar pizza samtidigt nu, klockan är mycket och vill ut i solen innan den försvinner. Då får man ligga i!

Och måste bara säga det, fifaan va god pizzan blev, ännu bättre idag. Perfekt deg, perfekt fyllning, mmmmm. 
Men nu är den slut :(

Ikväll händer det föresten, ska äta min sista godispåse på...ett tag.
Hahaha åh. Jag kommer ha sån abstinens! Stackars stackars Björn. Huvudvärk kommer jag få med, jag ger det en dag, alltså på måndag. Sen kommer den slå till. Det är då jag måste vara stark!
Tror kaffet blir min räddning. Det och att gosa med min lillgroda. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Andrea

28 år, bor med min sambo och lilla son. Skriver om vardagslivet med barn, lite mat, lite träning, allt möjligt helt enkelt ;)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela