andreamalinsofia.blogg.se

Pump it

Publicerad 2014-03-27 12:28:19 i Allmänt,



Tröttnat på att mina tuttar är det enda som tröstar honom. Björn känner sig utanför.
Dessutom är det ju rätt påfrestande att inte kunna lämna över lillen till sin pappa på kvällen, så jag kan göra NÅT annat. 

Så nu har jag börjat pumpa ut för att öva me flaskan lite. Började igår kväll o gick ganska bra, han åt upp o däckade hos Björn. :-)

Segt dock för har maaaaaassor av mjölk i frysen som jag inte vet om jag kan ta fram eller ej, pga mjölkallergin.
Och den biten är ju också dryg för ungen bajsar ju fortfarande blod ibland o jag har inte ätit mjölkprotein på flera veckor nu. Ska fråga på BVC på tisdag om vi inte bara kan få ta ett blodprov o se o han är allergisk eller ej. Jäkla onödigt o greja me kosten om jag inte behöver. (Drömmer om ost på nätterna).

Nu ska jag slänga mig på soffan med en kaffe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Andrea

28 år, bor med min sambo och lilla son. Skriver om vardagslivet med barn, lite mat, lite träning, allt möjligt helt enkelt ;)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela