andreamalinsofia.blogg.se

Sunday

Publicerad 2014-03-23 08:30:25 i Allmänt,


Han kollar på Nyhetsmorgon. Vet inte hur han tänkte med frullen, för han når inte fram till bordet riktigt...
Och får väl fira lite idag för han har sovit i princip hela natten, med ett kort okomplicerat matintag på 10 min. Inga blöjbyten, inga konstigheter. 22-06. Taaackar, fortsätt gärna så ;-)

Igår invigde vi vår fina bärsele utomhus, gillar den jättemycket. Ergo baby!

Haha man ser han inte, insvept i tusen halsdukar o sjalar, blåste så mkt. Men mysigt var det!



Vi hämtade iaf ut vimpeln jag beställt med hans namn. Skickade efter från en gullig sida jag hittade på nätet, visade sig vara i Oskarshamn :-) 
Fick den i ett inslaget paket med superfint papper. Såna små saker som gör det lite roligare att skicka efter från mindre företag! Är ofta lite mer omtanke bakom. Inbillar jag mig iaf.
Här är sidan: http://www.litenkaramell.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Andrea

28 år, bor med min sambo och lilla son. Skriver om vardagslivet med barn, lite mat, lite träning, allt möjligt helt enkelt ;)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela