andreamalinsofia.blogg.se

Tihi

Publicerad 2014-05-23 13:28:37 i Allmänt,


Kl 11.15 satt jag såhär blick stilla i soffan o väntade... O ammade samtidigt. Vad jag väntade på? Att mäklaren skulle komma kl 12 för vi fick en förhandsvisning inbokad! Hade allt färdigpiffat o ville inte sabba nåt så där satt jag som en idiot helt stilla :p
Jag o Björn städade, röjde klädkammare o skurade kylskåp till midnatt igår. I värmen från helvetet, inte hjälpte det att öppna alla fönster heller för ute var det ju ännu varmare. Alfred låg i bara blöja o svettades.
MEN! Resultatet blev super o idag fixade jag finliret, moppade golven o polerade alla kranar mm. Tip top ska det va!




Lägenheten är verkligen så himla fin, och jag älskar balkongen! 



Under visningen hängde jag o Alfred på kyrkogården i skuggan. Tog smygbilder på mig själv igen, lätt överexponerad axel... Nu håller vi tummarna att vi får ett riktigt pangbud så vi kan fira ordentligt i Spanien :-)

Mitt städade vardagsrum börjar nu återta packnings/skötbordskaos igen. 

Imon bitti åker vi!!!!!

Kommentarer

Postat av: Mamma

Publicerad 2014-05-23 14:51:39

11.15. Hahaha jag trodde du väntade på att Alfred skulle vara punktlig.

Svar: Hahaha inte idag, han höll igen hela dagen igår så smällen kom 05 imorse :-D
Andrea

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Andrea

28 år, bor med min sambo och lilla son. Skriver om vardagslivet med barn, lite mat, lite träning, allt möjligt helt enkelt ;)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela