andreamalinsofia.blogg.se

Lycklig i magen

Publicerad 2014-11-08 15:53:11 i Allmänt,


Började dagen med att gå upp kl 6, efter jag ammat Alfred och han somnat om. Jag försökte sova vidare men var pigg så bara o kliva upp. Tände ljus o drack lite kaffe. Fick ett ryck o körde ett 20 minuters träningspass med upphopp o burpees o grejer. Jisses. 
Sen vaknade mina killar o vi åt frulle. 

Åkte till Göteborg, Björn har inte varit där sen vi flyttade ut till Ingared. Mötte upp Carina o Richard en sväng. Strosade runt o avslutade med lunch på En deli i Haga. Shit vad gott det är, massa röror o grejer. O veganska chokladbollar. Mmmmm.
Och nu ska vi hämta en tv-bänk vi fyndat på blocket.

Go dag, har lyckokänsla i magen. Så många helger som kännts så stressiga med huset men denna är lite lugnare. 
Jag o Alfred ska ha myskväll hemma sen o Björn ska ut o svira. När jag slutat amma blir det ombytta roller ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Andrea

28 år, bor med min sambo och lilla son. Skriver om vardagslivet med barn, lite mat, lite träning, allt möjligt helt enkelt ;)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela